Nina and Madeleine, two retired women, are secretly deeply in love for decades. From everybody's point of view, including Madeleine's family, they are simply neighbors living on the top floor of their building. They come and go between their two apartments, sharing the tender delights of everyday life together. Until the day their relationship is turned upside down by an unexpected event leading Madeleine's daughter to slowly unveil the truth about them.