Woman is a worldwide project giving a voice to 2,000 women across 50 different countries. Despite its very large scale, the film offers an intimate portrait of those who constitute half of humanity. It is an opportunity to shed light on the injustices women are subjected to all over the world, but what Woman would like to underline most is the inner strength of women and their capacity to change the world despite all the difficulties they are facing. Through the film you will discover the voices of women as you have never heard them before.