Tunisia, summer 2011. The holiday to the South of the country ends in disaster for Fares, Meriem and their 10-year-old son Aziz, when he is accidentally shot in an ambush. His injury will change their lives: Aziz needs a liver transplant, which leads to discovery of a long-buried secret. Will Aziz and the relationship survive?