Julie and Yuval live in Paris, are in love and have just had a baby. When Yuval needs to return to Israel to renew his visa, they start sharing their family routine via video call. Watching each other obsessively through a screen, however, begins to take its toll on their relationship. Will their love survive the perils of this new for of “interaction”?