Lebanon, July 2006. War is raging between Hezbollah and Israel. During a 24h ceasefire, Marwan heads out in search of his father who refused to leave his Southern village. As the ceasefire is quickly broken, Marwan finds himself under the rain of bombs and takes shelter in a house with a group of elders. Suddenly, a group of Israeli soldiers enter the first floor. Trapped in the house and hostages of their own fears, the next three days will see the situation spiral out of control.