Mandy is a mother, a writer, a nihilist. Mandy is a modern woman in a crisis. Raising a son in the midst of a female revolution, mining the pain of her parents’ separation and professionally writing about a love that no longer exists, she falls upon a troubled man, Pete, who’s searching for a sense of worth, belonging and ‘restored’ Male identity.