Lola, 18 years old, bleach blonde hair, lives in a foster home with Samir, her only friend. Impulsive and lonely, she is trying to get her diploma as a veterinary assistant. When her mother passes away, her father Phillip makes sure that Lola will miss the ceremony. Two years before that, Philip was throwing her out of the family home: at the time, Lola was still Lionel - Philippe is determined to fulfill Catherine's last wish: to be dispersed to the North Sea, in the dunes of her childhood home. Lola on the other hand is furious against her father, but she will not leave her mother alone in this last journey. So they take off together, both unwilling to share a car but determined to take Catherine home.