Set in a small Icelandic farming community, The County tells the story of Inga, a middle- aged dairy farmer who rebels against the all powerful local Cooperative. Inga tries to get other farmers to join her in rising up against the Co-op’s corruption, but encounters great resistance, forcing her to confront the community’s dependence and loyalty to this single, dominant enterprise. Inga must use her resourcefulness and cunning to break free of the Co-op’s grasp and nally live life on her own terms.