Rwanda, 1973. Our Lady of the Nile is a prestigious Catholic boarding school perched high on a hill, where teenage girls are groomed to be the Rwandan elite. Graduation on the horizon, they share the same dormitory, the same dreams and concerns. But throughout the country as well as within the school, deep-seated antagonisms rumble. Changing these young girls’ lives – and the entire nation – forever.