Every December, between Christmas and New Year, Edgar and Marta host a lavish family celebration at their luxurious summer house by the beach. In 2015 all seems well, despite some tense phone calls and a guest wearing an ankle monitor. In 2016 the annual party is abruptly cancelled. What happens to the invisible people living in the orbit of the rich and powerful when these lives collapse? Through the gaze of an employee and a forgotten elderly father, both victims of the neoliberal nightmare, we see a portrait of contemporary Brazil just before the tragedy of 2018. The signs were all there, but we didn’t know how to read them.