Rémy and Mélanie are two Parisian thirty-year-olds who visit a psychologist to study their "self". Both victims of this loneliness of big cities, in a hyper connected world where one would think meeting someone would be easier. Without knowing it, they then take two roads that will lead them in the same direction... that of a love story?