It’s 1990. Johanna Morrigan (Beanie Feldstein) is sixteen, smart, opinionated and overweight. Hormones raging, she is desperate to get out of her home town and make a name for herself – which she does, reinventing herself as Dolly Wilde, bad-ass music critic. Gaining notoriety as an enfant terrible, she has finally figured out how to build a girl – but is this the girl she wanted to build?