Standa is a foul ball. The fate has been harsh to him but he took all the hard knocks without much fuzz so far. Being released from a prison, he believes everything would change for the better now. His former boss Zdeněk owes him a considerable sum of money and Standa hopes it will help him to fulfill his dreams. But unfortunately he hooks up with Ondřej who’s even a bigger loony than him.