Pontagnac, a married man, tries to seduce Victoire, the wife of his good friend. Little does he know, Victoire has plans of her own to punish her cheating husband. The would-be fling ignites a dizzying spell of complications as characters arrange trysts, attempt to expose each other’s deceits, and are ultimately forced to come clean.