Thomas was barely an adolescent when his father, Pierre, killed himself. Now, events brutally return him to the tragedy that marked his youth. The time has come for this farmer’s son to confront his past, and face the legacy of the land. Inspired by true events and his own family history, director Bergeon brings us a powerful story of resilience set in dramatic and beautiful countryside.