Ripped from the pages of Peter Carey’s Man Booker prize winning novel True History Of The Kelly Gang, this thrilling, bold adaptation charts the rise and fall of Australia’s original Mad Max; a coming of age tale about a defiant rebel sworn to wreak vengeance and havoc on the British Empire. Set against the badlands of colonial Australia where the English rule with a bloody fist and the Irish endure, Ned Kelly discovers he comes from a line of Irish rebels called the Sons of Sieve, an uncompromising army of cross dressing bandits immortalised for terrorising their oppressors back in Ireland. Nurtured by the notorious bushranger Harry Power and fuelled by the unfair arrest of his mother, Ned Kelly recruits a wild bunch of warriors to plot one of the most audacious attacks of anarchy and rebellion the country has ever seen.