Jonas pretends to be blind and enters a TV dance contest where he meets his attractive dance partner, Saulé. They soon become the show’s most popular contestants. Meanwhile, Vytas, an old acquaintance of Jonas, is released from jail hungry for revenge, firm in the belief that he isn’t the only person responsible for his wife’s death, but that her former lover, Jonas, shares the guilt. Second feature by its director, winner of Glocal in Progress 2018.