A small town in present-day Bulgaria. A mother and her two daughters are struggling to survive. The dreamy and distracted younger daughter often invents stories in order to make life more interesting. Unwittingly, she eventually gets caught in the trap of her own lies and destroys her older sister's well-ordered materialistic world. Meanwhile, the two sisters find out the truth about their mother. Second feature film by its director.