On her graduation day, Charlotte learns that her first love has returned to her small Georgia town for the first time since vanishing the year before, in the midst of an awful trauma in her life. But that night, a girl her age is found dead, and then another. Something terrible is happening in the place and Charlotte's final summer speeds towards a nightmarish conclusion. Debut film.