Patricia and Ikendu meet in a town in Italian-speaking Switzerland. He comes from Mali, she's 39, employed and the single mother of two daughters. He keeps silent about the reasons for his flight, but he's 39, a fantastic cook and brings warmth and stability into the chaos that is Patricia's life. After their wedding, they live a carefree life, without asking each other too many questions, but one day, Ikendu is arrested and incriminated by corrupt police as a drug dealer. Now, a difficult period begins for the couple begins as they both find out things they had previously hidden from one another. At times, this leaves them speechless, at others it causes violent arguments. They often don't understand the world any longe. Nonetheless their relationship takes an important step forward.