Sesión salvaje travels through the golden age of genre films in Spain, from the westerns shot in Almeria to horror movies, and including the destape (nudie) period and the so-called quinqui (delinquent) films. These B-movies provided for an entire small industry of filmmakers and gave us minor and major works, and this documentary is a tribute to all those professionals who made that cinema possible, almost forgotten today.