22-year-old Claudia is a single mother who lives with Marghe, her sixyear-old precocious daughter. When Claudia is kicked out of her house for failing to pay the rent, she leaves Marghe to an old woman next door. Makhmalbaf’s fable on sin and punishment, and salvation.