Stéphane, a French head chef, has every reason to feel fulfilled. And yet, the only one that keeps him alive is Soo, a young Korean woman he met on lnstagram. They talk about art and cherry trees about to blossom and seem to understand each other despite the language, the distance and cultural barriers. On a whim, Stéphane decides to visit Soo in Seoul. Will he finally be able to meet her?