In the Fall of 1992, police inspectors Patrick and Markus are sent off to a remote corner of the country to examine the disappearance of two teen sisters, 15 and 16. Did the two pretty girls just run away from their hick town, or did something more sinister happen to them? In this remote part of the country, the effects of the East German regime still muddy the waters. No one saw anything, the inspectors are greeted by iron silence. A remake of Alberto Rodríguez's Marshland (2014).