A successful crime novelist finds himself involved in a kidnapping affair and discovers corruption between politicians and the mafia. Pedro Alonso plays a cold and ambiguous character, manipulating reality like the fiction he writes. To this character whose feelings and motivations remain enigmatic is opposed a gypsy hitman who conducts his own investigation to find the man who threatens the interests of his clan.