Calogero is in the witness protection program after having witnessed a mafia murder in Sicily. With a new identity, he is sent as far as possible: Sauris, a tiny village nestled in the Italian Alps. But snow and weird Schuhplattler folk dances do not fit him. However, he is not the only one who started a new life here: in fact, the killer that he had reported was caught and is now an informer, under the very same protection program, and for a miscarriage of justice he ended up in Sauris too. Calogero believes he’s there to kill him, but misunderstanding lead to friendship and even more… feelings have their own ways. Calogero hides from the mafia and the Killer hides from his past. Sometimes differences perfectly match.