After his father's death, a young man without expectations in life tries to fit the respected place that's expected of him. He joins his best friend to end a pack of wild hounds that haunt the outskirts of the village. But meeting a girl that plans to escape the town will change his life's vision forever. What is there beyond what's unknown to me? Is this what I really want? A one-way journey towards maturity.