When Myriam, the mother of two young children, decides, despite the reluctance of her husband to resume his activity in a law firm, the couple is looking for a nanny. After a severe casting, they engage Louise, who quickly conquers the affection of children and gradually occupies a central place in the home. Gradually the trap of mutual dependence will close, until the tragedy.