Tom, 16, is a sensitive teenager who is about to enter a new high school after being expelled. He intends to find his place, make friends and seduce the girl he loves. Tom needs the support of his older brother, Leo, a true mentor, who is working to make him a “cool kid”. However, Leo's fraternal benevolence hides a destructive temperament... Will Tom be able to grow up finding his own path?