Three Afghan women from different social background, living in Kabul, are facing a big challenge in their lives. Hava, a traditional pregnant woman whom no one cares about, is living with her father- and mother-in-law. Her only joy is talking to the baby in her belly. Maryam, an educated TV news reporter, is about to get a divorce from her unfaithful husband that finds out she is pregnant. Ayesha, an 18-year-old girl, accepts to marry her cousin because she is pregnant from her boyfriend who disappears after hearing her pregnancy news. Therefore, she needs to find a doctor to get an abortion and regain her virginity. Each of them has to solve her problem by herself for the first time.