In the heart of Morvan, Nico, the last vet in the area, strives hard to save his patients, clinic, and his family. When Michel, his partner and mentor, tells him he's retiring, Nico that the hardest is yet to come. "Don't worry, I've found someone to take over." Except that... the someone is Alexandra, who graduated only 24 hours ago, is brilliant, misanthropic, and not at all ready to return to the dead end of her childhood village. Will Nico manage to make her stay?