Paris, 2018. Jin, a young undocumented immigrant, is a chauffeur of luxury vehicles for the Chinese mafia. His trips are punctuated by sophisticated electro, a vestige of his past as a DJ in Beijing. One night, Naomi, a stripper and bewitching call girl, gets in the back of his vehicle. Intrigued by Jin's muteness and general aura, and enjoying his music, she decides to make regular use of his chauffeur services. Over the course of their night trips however, their romance pushes Jin to break the workplace rules...