Set just before the fall of the Berlin Wall in 1989, this is the story of a criminal drug culture among U.S. Army soldiers, focusing on Sgt. Ray Elwood, the clerk to the battalion commander, Colonel Berman. What Ray doesn't know is that there is an investigation working its way in his direction, even as he is falling in love with the daughter, Robyn, of the soldier, Sgt. Lee, of the man who's tipping the investigation off about Ray.