Kenza and Yaël are two young French women who travel to Syria to join an international brigade fighting alongside the Kurdish forces. There they meet Zara, a Yezidi survivor. Born in different cultures but deeply united, these sisters in arms heal their past wounds and discover their strength, especially the fear they inspire in their enemies.