At the beginning of the 1980s, Patrick, a rich kid with no worries in the world, turns into a talented entrepreneur after his first love affair goes belly up. Dov, whose mother expects him to study at college, leaves high school to go and work in the Sentier garment district of Paris, while seducing his boss's wife. Professional hardships lead Yvan to become more self-assured. And Serge continues to invent tall stories in order to seduce the most beautiful girl in high school and to pull the wool over his parents' eyes about his high school diploma.