On a stormy night at a hospital in a small town, a child is born with an unimaginable power: he can resist gravity. The newborn baby floats in the air, hovering in the room, as light as a feather, watched by his incredulous mother. The mother and grandmother soon flee with the newborn and decide to keep him hidden from the world for many, many years. Until one day, the world finds out about the man without gravity...