Amanda's 17 and lived a troubled life. To face the world, she made up a lively and politically incorrect imaginary girlfriend, who leads her through the hardest challenge: to grow up and master her own life.Her story is one of courage and boldness. An adventurous and romantic story, ferocious and yet funny. It is taken from "Wonder when you'll miss me", the second novel by Amanda Davis, the American writer who died prematurely. This is a road movie crossing physical and mental boundaries, running away from the past, seeking for a future that is still feasible.