Arima is something you glimpse through the mist, something you can sense but still fail to see clearly. A dream, a memory, a desire. Arima is the story of four women and a girl whose existence is disrupted by the sudden arrival of two strangers. One of them is fleeing from the other, sneaking around town like an elusive being, a ghostly presence of uncertain existence. The other character —an injured man carrying a gun— will disrupt the women's way of life in different ways. The whole plot takes place on the fine line between reality and imagination, between dreams and nightmares, fear and desire, within a story shrouded in mystery.