Victorious Square is the story of an improbable and life-saving encounter between Bruno, a forty-year-old man marginalized by professional and family setbacks, and Gagic, a little, light-fingered and mischievous street kid. Bruno will slowly resurface, guided by this bright little boy, full of street smarts and poetry.