Emma is seventeen years old. Young and beautiful, she has a great passion for drawing. She likes nature and music, and tries to make the most of each second of her life. Thierry is twenty-seven years old and a maths teacher. Claire, his wife, hasn't been in sync with him for more than a year. Their relationship is on the rocks, devoid of passion. Thierry will replace the former teacher at Emma's high school. At first glance, Emma falls under his spell, and he under hers...