Abril and Daniel have not seen each other since she left to look for a job in London and they broke up their relationship. Five years later and without having kept in touch since then, Abril returns to the city for her grandmother's funeral and they get reunited. Together, they travel the city again, remembering what they had, what they were, what they forgot they had and what they could have been. When she realizes that she misses her family a whole lot, her friends and Daniel, she begins to think about coming back to the city for good and get her old life back.