This is Marie's last film; the last, lonely appearance by a great actress whose beauty is timeless. Marie has achieved all there is to achieve for a woman in her profession, and she decides to turn her back on her former life. While she packs her things, she discloses the details of her life - perhaps for the first time. And a young cameraman captures all of it. The result is a 90-minute solo performance in Marie's apartment in Berlin, a performance in which the actress looks back on her life.