Anna, an eccentric supermarket cashier, lives in Athens, alone in her parent’s big apartment. One day she will be forced to take in the ten-year-old girl next door, after her father goes missing. At the same time, she will be confronted with her possible dismissal and the overwhelming scenario of a workplace romance. And all this, under the influence of excessive Cosmic Candy consumption.