She believes the story of her life is the most extraordinary story. The one filming her believes she is a once-in-a-lifetime character. With the passing of time and immersed in the idea of making a movie, they play. They give it their all, showing themselves as they want to be seen. Renata is serving a sentence for a brutal murder.