Like There’s No Tomorrow is a feature-length comedy made up of several short movies that are all based on the same theme of characters who are living in a moment where they feel like they have no future. The settings include problems in the world of work, love lives & existential dilemmas, that force the various protagonists to try everything as a last ditch effort to make everything turn out ok in the end...