It’s a "lake-movie" set in Switzerland, following Alex, a temporary tour guide, and the visiting young Russian tourist, Sacha. But the trip doesn’t turn out to be very enjoyable as the pair end up being followed by the mafia and the police, forcing them to flee along the banks of various lakes, passing from one Canton to another.