It's the day after Halloween Night in an Italian academic city. Jacopo, Lenka and Duke wake up in the student's apartment Lenka shares with her roommate Elisabeth. Jacopo is a student too, Duke is an African-American drug dealer. The dawn of the new day brings with it a horrible problem: Elizabeth is dead. Someone has cut her throat. But there's more, neither Jacopo nor Duke nor Lenka remember what happened. They were too drunk and stoned…They do try to get rid of the body, but with disastrous results. Then, they slowly start to remember to find out Elisabeth has recorded most of that Halloween party happenings on her smartphone. When pieces begin to get in place, we are faced with a nightmare of sex and blood. In the meantime, Lenka thinks of a plan to pull herself out of trouble.