Olivier Rousteing, creative director of the French couture house Balmain, just presented his 2018 Spring/Summer collection as one of the youngest creative director in fashion history. Succeeding in making Balmain one of the most influential fashion houses of its time, Olivier is at the height of his career and yet has never felt so empty. Abandoned as a baby and adopted at one, he is in constant search of identity, always wondering about his origins and biological parents. As he finally musters the courage to start looking for answers, Olivier embarks upon an emotional journey in search for truth.