Veronica Tulli, aka Lulu Rimmel, is a 25 years old girl with imperfecta osteogenesis or "brittle bone syndrome". Veronica is an exceptional performer: she’s very small but when she sings she doesn’t go unnoticed. Thanks to her qualities, she performs as the singing doll on the stage of the Freak Show. She likes “to be the doll that lets you play, but on her own terms”. She’s fed up of being regarded as a disabled girl and refuses to become discouraged by obstacles; she wants everything in her life, with no compromises, and she is willing to face any difficulties in order to fulfill her dreams.