15-year old Klemen lives with his elder brother Peter and single mother in a small and remote rural town. Klemen's well-established routine of spending time with his beloved brother on the tennis court and by the nearby river gets interrupted by Peter's sudden and passionate love affair with his gorgeous classmate Sonja. This triggers a torrent of conflicting emotions and reckless actions by Klemen.